Administrateur 2.0 (Aalsmeer)
Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Het verwerken en controleren van administraties
- Het samenstellen van jaarrekeningen, prognoses en tussentijdse rapportages
- Het opstellen van belastingaangiften (BTW, IB en VPB)
- Het opzetten en inrichten van administraties
- Het adviseren van klanten
Als kantoor van de toekomst werken wij volledig digitaal en zal je werken met de modernste
software. Wij vragen je ook om jezelf hierin te ontwikkelen en mee te denken over verbeteringen op
dit gebied.
Jouw profiel:
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie
- Afgeronde HBO opleiding (bijvoorbeeld SPD of Accountancy)
- Ervaring met het samenstellen van jaarrekeningen en het opstellen van belastingaangiften
- Ervaring met Exact Online en FiscaalGemak is gewenst
- Affiniteit met ICT
Wat bieden wij:
- Flexibiliteit en vrijheid om je werk(dag) naar eigen inzicht in te vullen, wil je je kind naar
school brengen of eerder weg voor een voetbalwedstrijd of concert. Geen probleem! - Eigen klantenbestand met verschillende soorten bedrijven
- Gezellig en open werksfeer
- De mogelijkheid om je te ontwikkelen
- Parttime werken behoort zeker tot mogelijkheden
- Thuiswerken is bespreekbaar
- 25 vakantiedagen
- Een goed salaris
- Collectieve pensioenregeling
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
Lijkt dit je wat, neem dan direct contact op